Gebruiksvoorwaarden

Regels en richtlijnen voor lidmaatschap en deelname

Laatst bijgewerkt: 1 januari 2025

Aanvaarding van de voorwaarden

Door lid te worden van Dinx Pickleball Club of deel te nemen aan onze activiteiten, ga je akkoord met deze gebruiksvoorwaarden.

Lidmaatschapseisen

Om lid te worden, moet je:

  • De inschrijfprocedure afronden
  • Verschuldigde kosten betalen
  • De clubvrijwaring ondertekenen
  • Instemmen met de clubgedragsregels

Veiligheidseisen

Voor jouw veiligheid en die van anderen:

  • Draag passende sportkleding en -schoeisel
  • Ga zorgvuldig om met het verstrekte materiaal
  • Informeer ons over relevante gezondheidsomstandigheden
  • Zorg voor passende zorg-/ongevallenverzekering

Gedragscode

Alle leden moeten:

  • Anderen met respect behandelen
  • Fair play-principes volgen
  • Passende taal gebruiken
  • Geen clubmateriaal beschadigen

Annuleringsbeleid

Sessies kunnen worden geannuleerd wegens weersomstandigheden, lage opkomst of andere omstandigheden. We informeren leden zo vroeg mogelijk.

Aansprakelijkheid

Deelname is voor eigen risico. Dinx Pickleball Club is niet aansprakelijk voor letsel of schade die optreedt tijdens clubactiviteiten.

Beëindiging lidmaatschap

Lidmaatschap kan worden beëindigd bij:

  • Schending van deze voorwaarden
  • Achterstallige betaling
  • Veiligheidsredenen
  • Naar inzicht van de club

Wijzigingen in de voorwaarden

Wij kunnen deze voorwaarden te allen tijde aanpassen. Voortgezette deelname betekent dat je de bijgewerkte voorwaarden accepteert.

Contact

Vragen over deze voorwaarden? Neem contact met ons op via: info@dinxpickleball.nl

Belangrijke kennisgeving

Door deel te nemen aan activiteiten van Dinx Pickleball Club bevestig je dat je deze gebruiksvoorwaarden hebt gelezen, begrepen en ermee instemt.